Personalistika

Kompletní zpracování mezd a personalistiky

Stanete-li se zaměstnavatelem, přibývá Vám k vlastnímu podnikání řada administrativních povinností.

Zaměstnance a jejich pracovní dobu je třeba evidovat, změny hlásit na příslušné úřady a instituce, z mezd počítat a platit zálohy na sociální a zdravotní pojištění a zálohy na daň z příjmů.

Administrativně je třeba ošetřit i situace, když zaměstnanec onemocní, odchází na mateřskou či rodičovskou dovolenou nebo se opět vrací do práce. Mnoho záludností číhá rovněž v oblasti zaměstnaneckých benefitů jako např. příspěvků k penzijnímu připojištění.

Komplikace a problémy mohou nastat také v případě, pokud zaměstnáváte někoho tzv. „na dohodu“, neboť předpisy týkající se mzdové a personální agendy se neustále mění a pokud nejste odborník na mzdové účetnictví, nemáte téměř šanci se v nich rychle a správně zorientovat.

Jsme schopni veškerou vaši personální a mzdovou agendu zpracovat a postarat se o to, abyste se touto problematikou nemuseli zabývat více, než je opravdu nutné.